Floarea-soarelui

Titlul original: The sunflower

Autor:  Richard Paul Evans

Serie:   –

Editura:  Reader’s Digest, Bucuresti 2007

Anul aparitiei: 2005

Buna de citit cand: visezi la iubiri ca-n povesti

Am citit-o azi noapte, pe la 3 mai exact, pentru ca nu aveam somn, si din 5 in 5 pagini imi venea sa exclam sus si cu tarie: iui!

Desi pare o poveste complicata, pentru ca ea se duce in Peru ca sa scape de suferinte si se indragosteste de el, care locuieste in Peru, apoi se despart, apoi se regasesc, si copii orfani si toate cele, e de fapt o simpla poveste de iubire. Ok, poate este un pic mai complicata… Citește în continuare „Floarea-soarelui”

31 iulie 2010 – Scrisori

Imi plac scrisorile. Imi place parfumul lor de hartie calatoare; imi plac petele de cerneala care impodobesc, ici colo, foaia de hartie; sentimentele exprimate cu greu din cauza barierei scrisului; tremuratul de mana cand fraza e plina de emotie; entuziasmul cu care ma grabesc sa deschid plicul, fara a-l altera prea tare; ideea ca in plic poate fi mai mult decat o foaie; sa raspund la o scrisoare.

Ma intristeaza faptul ca acum exista mail-uri, si telefoane celulare. Evident, sunt de folos cand vrei sa trimiti o informatie urgenta, dar parca uneori simt nevoia sa merg la posta sa cumpar un plic.

Pana acum cativa ani comunicam cu 2 prietene prin scrisori. Apoi ele au crescut, si li s-a parut sub conditia lor de tinere sa trimita scrisori, si am ramas doar eu, cu dorinta de a o face. Uneori, ma gandesc sa merg la posta sa iau atatea plicuri cati prieteni am, si sa le trimit scrisori, chiar daca inauntru ar fi scris doar: ce ai visat azi noapte?; chiar daca stam in acelasi oras.

Tot de scrisori legata am o amintire amuzanta si umilitoare. Citește în continuare „31 iulie 2010 – Scrisori”