Articolul săptămânii: 12 steps to make a living writing

Am decis să încep această oarecum categorie (pe care mă voi strădui să o public în fiecare miercuri, jur amin!), pentru că eu tot timpul citesc articole sau văd clipuri super interesante despre citit sau scris. Și dacă mie mi se par utile, mă gândesc că poate și altora le-ar plăcea.

––––––––––⭐––––––––––

De data asta, împărtășesc un video despre cei 12 pași pentru a începe să câștigi bani din scris. Într-una din zile, o să fac tot posibilul să mă apuc și eu, mai ales că scrisul și acest blog îmi mănâncă mai mult de jumătate din timpul meu liber. Credeți sau nu, am și eu o slujbă full-time (care îmi place maxim, dar nu are nici o treabă cu scrisul sau cititul).

Despre Jeff Goins, nenea care povestește despre asta, am mai scris după ce i-am citit cartea Real artists don’t starve. Îmi place cum gândește, și chiar cred că dacă ești suficient de hotărât să-i urmezi sfaturile, ajungi acolo unde vrei.

Dar vorbă multă, sărăcia scriitorului, așadar:

Roadmap: 12 Steps to Make a Living Writing

Lasă un comentariu