Cum am re-învățat să citesc

După cum bine știți și după cum v-am învățat deja, de fiecare dată când spun că I’m back, well… mai trece o vreme până când sunt efectiv back. Dar de data asta chiar citesc cu ardoare și abia aștept să termin cărțile să povestesc și altora despre ele, într-un extaz absolut naiv și sincer.

În ultimele 2 săptămâni s-au întâmplat o grămadă de lucruri, iar toate aceste lucruri m-au împins la citit (într-un mod sau altul).

* Am fost în Istanbul, Turcia la Webit Congress 2014. Am fost în interes de serviciu (it was awesome, by the way) și m-am întors răcită în ultimul hal. Partea bună a răcelii este că m-a ținut trează nopțile, în special din cauza tusei, și deci am avut timp să citesc (cu umilință spun – la lumina telefonului că întrerupătorul era prea departe). Așa mi-am continuat lectura cărții Salem’s Lot.

* O foarte bună prietenă de-a mea din copilărie mi-a vândut Kindle-ul ei. Ca orice snob ce se vrea mare cunoscător de tehnologie, l-am umplut de cărți pe care acum le citesc oriunde. Așa am început The Hammer of God, Artur C. Clarke.

* Tot căutând eu după E-books (pentru că acum sunt șmecheră) am dat peste nimeni altul decât G. Norman Lippert. Daca acum ați dat un search pe Google despre acest personaj, știți deja că este aprobat de J.K. Rowling pentru spin-off-ul lui, seria James Potter. Eu când am descoperit cu ce se ocupă, am crezut că leșin de fericire.

Acest nene s-a apucat să scrie o serie despre James Sirius Potter, cel mai mare copil al lui Harry Potter și Ginny Weasley. Despre cum merge el la școală și temerile lui de a nu fi hero-enough pentru tatăl său. Nu-mi încap în piele de fericire că legenda continuă și chiar merită citită pentru că dai de tot universul HP acolo.

Cărtile sunt free of charge (scriitorul chiar a început să scrie din dorința de a mai ține legătura cu Harry Potter) și le găsiți aici: http://www.jamespotterseries.com/. Enjoy!

Sufăr doar pentru că nu am cărțile fizice să le pun lângă colecția Harry Potter.

Acestea fiind zise, eu mă pun să continui capitolul 3 din James Potter and the Hall of Elders’ Crossing.

V-am pupat!

5 gânduri despre “Cum am re-învățat să citesc

      1. Teodora Lang

        Si eu sunt convinsa ca o sa imi placa, dar, din pacate, nu mi-am facut mai devreme timp sa le citesc. Si sa nu uit, m-ai convins si cu seria Millenium, cand am fost azi la biblioteca, am vazut ca avea cartile, dupa ce o sa termin Harry Potter, o sa trec si la Millenium🙂

  1. Am creat pagina Gînduri+ : http://on.fb.me/1RiFruR cu scopul de a promova cititul.Postăm pe aceasta pagina diferite pasaje,citate,idei din cărți care ne-au plăcut.Dorim Să facem o comunitate a oamenilor ce doresc să se dezvolte smile emoticon Sper să vă placă proiectul.O zi bună în continuare și toate cele mai bune smile emoticon.

Lasă un răspuns

