10 BIG nono’s cand calatoresti cu trenul

Avand in vedere recenta mea calatorie cu trenul catre si de la Bucuresti, am ajuns la anumite concluzii contradictorii, pe care nu prea stiu cum sa le „iau”. E drept ca trenul este probabil cel mai ieftin mijloc de transport in tara asta, mai ales pentru studenti, dar calitatea oamenilor care il folosesc lasa uneori de dorit. Pana mea, toti trebuie sa calatorim intr-un fel sau altul, insa lucrurile care m-au deranjat (as indrazni sa spun ca nu doar pe mine) m-au pus pe ganduri cu privire la cati dintre noi chiar avem cei 7 ani de acasa, si daca ii avem, unde ii tinem ascunsi.

Destul cu filosofia! Am incercat sa aleg cele mai cele 10 lucruri care nu trebuie facute intr-un tren, pentru ca lista se intinde cu mult peste 10. Drept urmare, luati aminte!

10. Nu va luati „la pachet” mancare puturoasa! Fenomenul de a sta inchis intr-o capsula alaturi de inca 100 de oameni de toate formele si mirosurile e cel putin deprimant, dar sa trebuiasca sa faci drumuri din 5 in 5 minute la baie ca sa respiri liber… e un big nono. Si sa nu uitam, baile din tren put intr-un mare fel, dar daca si acest miros e mai bun decat o telemea de oaie cu mucegai de lux sau un carnat afumat cu fasole gatita in oala de lut… PUTE!

9. Daca tot suntem la capitolul mirosuri… Daca stiti ca pantofii pe care-i incaltati nu absorb mirosurile negative emanate de picioare, pentru numele lui Al Pacino, nu va descaltati! Nenorocitele acestea de trenuri noi nu au geamuri, doar aer conditionat marca Polul Nord, deci nu putem scapa nicicum de mirosul de picioare. Daca stiti ca aveti mult de mers cu trenul, o pereche de slapi comozi, sandale, whatever, merge. Va puteti schimba incaltamintea la destinatie, dar va rog, nu ne mai omorati nasul!

8. NU VA SCOBITI IN NAS IN TREN, UNDE TOTI VECINII VA POT VEDEA!!! Stiu ca e un lucru natural, stiu ca toata lumea practica acest sport, dar NU IN TREN!

7. Daca aveti calitatea de controlor, sau cum se numesc acei nene cu burta care gauresc bilete, nu veniti beti la lucru! Dupa ce ca avem sistemul care il avem, sa fii nevoit sa explici a n-spe mia oara ca da, ti-a vazut deja biletul si ca nu, nu v-ati facut parul permanent si nu, tatal vostru nu are firma de imobiliare, e obositor si enervant. Ca nu main zic de damful minunat de bere.

6. Nu purtati discutii porcoase in tren! Am avut fericirea de a sta langa 3 barbati, care au vorbit continuu timp de 6 ore, despre dansatoarele din nu stiu ce club exotic din Craiova. Chiar nu-mi doream sa aflu cu cate s-au £$%&”, in ce pozitii, care a fost mai buna si alte asemenea lucruri. Mi-am blestemat proasta inspiratie de a nu-mi cumpara baterie pentru player si sunt destul de sigura ca la fel au facut si cei cativa parinti ai celor cativa copii de 7-8 ani ce ascultau atent cum nenea x a participat la un manage à trois. Not cool.

5. Daca sunteti fumatori si abia asteptati o statie ca sa invadati coridorul pe unde urca si coboara oamenii din tren, nu-i ardeti cu tigarile si nu scrumati in capul lor. E urat, nepoliticos si suna a nesimtire. Puteti gasi modalitati de a fuma fara sa ucideti oamenii nevinovati care urca in tren.

4. Daca va e foame si ati impachetat un pranz destrabalat, nu va intindeti pe toata masuta minuscula si nu aruncati cu firmituri in oameni. Mi-am scuturat 10 minute pantofii si hainele de firmituri si bucatele de cremvrusti. Not cool!

3. Daca vedeti ca persoana de langa voi nu vrea sa comunice, doar sa fie lasata in pace, nu o agasati cu intrebari. Mi s-a intamplat, mi se intampla tot timpul, dar chiar nu vreau sa stiu ce facultate a terminat nepoata d-voastra sau ce nume vrea sa-i puna fiul d-voastra noului nascut. Nu-mi pasa, si atata timp cat dau de inteles ca nu-mi pasa, vreau sa fiu lasata in pace. Stiu sigur ca nu sunt singura persoana care nu doreste sa fie agasata in acest mod.

2. Va aduceti aminte acele excursii din generala/liceu cu trenul, cand toti colegii se ingramadeau in acelasi compartiment, si scoteau mancarea (adica mult mult junk food), si abia asteptati sa consumati acei litri de Coca-Cola sau Pepsi, sa radeti, sa glumiti, si sa decideti cum puteti convinge pe toata lumea sa joace cruce pe dezbracate? Si cum tot timpul, baiatul ala curajos mergea si cumpara o bere, si cat de rebeli va simteati band cate o gura-doua de bere, prefacandu-va beti? Ei bine, sunt niste experiente incredibil de faine, prin care am trecut si eu acum 6-7-8 ani. Dar acum, avand in vedere ca noile trenuri sunt niste tramvaie modificate genetic si deci intimitatea este rezumata la zero, nu e cool sa vezi 4 tineri cum cara zeci de doze de bere, si cum se chinuie apoi sa parcurga drumul de la scaun pana la baie, impiedicandu-se de orice, calcand oamenii pe picioare, razand ca idiotii pt ca geanta aia are culoarea roz. E doar… trist.

1. Urmatoarea experienta pe care o povestesc m-a traumatizat. La Caransebes s-a urcat un cuplu simpatic, ce aveau o fetita de un an si ceva. Foarte draguta si simpatica, cu ochii mari si albastri, ce mai, o minunatie de copil. Toate bune si frumoase, pana a inceput sa ceara ţâţă. Nu am absolut nimic impotriva alaptatului in public. E normal, e necesar etc, dar atunci cand incepi sa urli la copilul tau, si citez: ce naiba vrei acum, sa stau cu ţâţele pe afara? deja nu e ok. Asa cum nu e ok sa alaptezi fara sa te acoperi cu ceva. Nici eu, nici celelalte persoane cu vedere directa catre acea mama, nu mai stiam in ce directie sa ne uitam. Pana si acei 3 smecheri ce vorbeau despre pozitii sexuale isi strambasera gatul incercand sa priveasca in alta directie, tacuti fiind. Tipul care statea langa mine s-a dus la baie, si s-a intors peste un sfert de ora, probabil cu speranta ca s-a terminat alaptatul. Well, nu se terminase, si dupa ce am vazut sanii mamei fara sa vreau de vreo 3 ori, am decis ca si eu trebuie sa merg la baie 15 minute. Daca aveti copii mici si-i alaptati in tren, acoperiti-va cumva, pentru numele lui Al Pacino, nu traumatizati calatorii. Si treaba mare si sexul sunt activitati normale, dar nu le face nimeni in vazul lumii!

Acestea fiind zise, voi evita cu toate puterile sa mai merg cu trenul in viitorul apropiat. Poate sunt o snoaba si o fitoasa, poate nu stiu sa comunic cu oamenii, oricare ar fi motivul, nu-mi pasa, nu mai vreau sa cobor traumatizata din tren. Amin!

Lasă un răspuns

