Dragii mei,

Anunt cu extrem de multa fericire ca ieri, 5 iulie 2012, am terminat Facultatea de Drept!😀

Am la dispozitie doar cateva zile de relaxare, pentru ca urmeaza admiterea la INM. Ca deh, am planuri mari.

Dupa cum se poate observa, vroiam doar sa ma laud si sa anunt ca mi-am reluat toate lecturile puse deoparte, si ca foarte curand o sa va sacai si stresez cu parerile mele despre tot ce-mi trece prin mana si are o coperta. Colorata, preferabil.

Va doresc o vara cat mai frumoasa si cat mai plina de carti excelente!🙂 Si nu uitati ca acum vorbiti cu un (sau o):

Lasă un răspuns

