PsiShorts – un must go eveniment din Timisoara

Acum cateva zile am primit o invitatie de la o prietena la un eveniment PsiShorts cu tema „atractia”. Stiam ca ea este la psihologie, deci banuiam ca vor fi ceva proiectii pe teme psihologice. Ma gandeam la chestii asa, profi, poate chiar plictisitoare. Cum nu aveam seara ocupata, am zis sa merg si eu sa vad ce si cum.

Si m-am dus, si m-am bucurat putin peste 2 ore de cateva minunate scurt-metraje si reclame, toate cu tema atractiei. Drept urmare, cum am ajuns acasa am dat iama pe youtube, cu intentia de a vedea si alte asemenea scurt metraje. Mai jos veti vedea cateva din filmuletele de care m-am bucurat eu aseara.

Ideea e urmatoare: daca te afli in Timisoara si ai o seara de miercuri libera, va invit sa veniti la aceste proiectii. Cadrul este primitor, discutiile si hazul sunt ca la ele acasa, si sa nu mai spun de calitatea filmuletelor, multe dintre ele premiate in diverse tari, cu diverse premii. Din cate am inteles, urmatoarea proiectie va fi peste 2 saptamani. O sa anunt si atunci data si ora, care de obicei este 19:00, intr-o sala anume din cadrul Universitatii de Vest Timisoara. 

Sincera sa fiu, abia astept data viitoare!

Invention of love, 2010

Signs, 2009

Quiet signs of love, part. 1

Quiet signs of love, part. 2

Axe Excite Commercial

Daca v-am facut pofta, ne vedem peste 2 saptamani!😉

2.04.2012: Dupa cum v-am amenintat, va anunt ca in data de 5 aprilie 2012, care pica intr-o joi, ora 19:45 fix! in A33 din cadrul UVT, se va proiecta filmul Stalker de Andrey Tarkovsky. Este un film cel putin interesant, pe care l-am vazut, si vreau sa-l mai vad odata! Ne vedem joi?🙂

Lasă un răspuns

