Aaaaaan I’m back!

Au trecut aproape 3 luni de cand am mai miscat ceva in vastul univers al cartilor mele…

Adevarul e ca am avut o perioada ocupata, in care singurul mod de supravietuire cunoscut de mine, muritoarea de rand, a fost supradoza de energizante, cafea si 3-4 ore de somn furate pe noapte. Ei bine, si acum sunt ocupata, avand in vedere ca nea’ ministru’ invatamantului s-a gandit ca ar fi frumos sa-si bata joc de noi si sa ne introduca lucrarea de licenta, pe langa examenul de licenta, si ca nu mai stiu de unde sa ma apuc sa invat ce. Anyway, ideea e ca am decis ca trebuie sa-mi fac timp sa citesc, chiar daca asta inseamna sa-mi reduc din nou somnul la cateva ore pe noapte.

Momentan lucrez la o noua forma de articol de carte (adevarul e ca lucrez la asta tot cam de 3 luni), si ca zilele acestea va fi gata! Am si lista de carti gata facuta, am si carti care abia asteapta sa fie citite, si mai ales, dorinta de a citi.

Va las cu o noua categorie a blogului, in care va invit sa va semnalati prezenta. Cine stie cati alti oameni ca noi/voi mai exista prin lume care sa ne impartaseasca obiceiurile.

Pana data viitoare, sa aveti un inceput de primavara minunat!

2 gânduri despre “Aaaaaan I’m back!

Lasă un răspuns

