10 lucruri invatate in 2011

Tocmai m-am intors de la petrecerea firmei unde am reusit sa ma angajez. Deci da, lucrez de 2 luni! Acestea fiind zise, m-am gandit ca ar fi bine sa impartasesc lumii cateva dintre cele mai cele chestii invatate pe pielea mea in acest an. Probabil e din cauza, aham, ummm…. petrecerii, dar sunt pe val, si voi vorbi. Adica scrie.

Asadar, cele 10 cele mai cele lucruri invatate de mine anul acesta, si morala lor:

10. Daca parintii iti reproseaza ca esti prea independent/-a, inseamna ca ti-ai facut treaba bine. Felicitari, te-ai maturizat!

9. Daca ai nevoie de ajutor, cere. Nu e important ca-l vei primi, ci faptul ca-ti vei da seama ca-ti poti rezolva singur problemele.

8. Toate legile lui Murphy sunt adevarate! Jur amin, si va urma un post pe aceasta tema.

7. Daca ai de luat o decizie importanta, asteapta pana ai vezica plina. Demonstrat stiintific de stiinta, si pe pielea mea. Doar asa se explica de ce am luat toate examenele de la care am plecat in jumatate de ora, pentru ca imi trebuia la baie.

6. Decat sa mergi cu transportul in comun, mai bine pe jos. Vorba aia, mersul pe jos face piciorul frumos.

5. Daca vrei sa ai copii, tine-te departe de ei pana in momentul cand ii vrei pe ai tai, atunci si acolo.

4. Aproba tot ce-ti spun oamenii din jur, si fa tot timpul ca tine.

3. Daca te doare capul, uita-te la un film. Somnul doar accentueaza durerea.

2. Nu te uita la filme de groaza daca stii ca vei dormi singur/-a in casa in respectiva noapte.

1. Ultimul lucru, pe care il invat zi de zi: ce nu te omoara, te face intotdeauna, dar intotdeauna mai puternic. Trebuie!

Acestea sunt vorbele mele pline de intelepciune pe ziua de azi. Pardon, noaptea de azi. Pana la urmatoarea carte citita, sa aveti in Craciun minunat si un Mos bogat. Si sa dormiti mult!

Va pup!

Lasă un răspuns

