The Secret Circle

Titluri originale: The Initiation, The Captive, The Power

Autor:  L.J. Smith

Serie:  The Secret Circle

Editura:  format eBook

Anul aparitiei:  1992 (toate)

Buna de citit cand:  ai 13-14-15 ani

Oricat am incercat si m-am gandit cum as putea face sa vorbesc despre fiecare carte in parte, mi-am dat seama ca nu pot. Toate cele 3 carti, publicate in volume separate, sunt doar 3 mari capitole. In nici una nu exista suficienta actiune cat sa fie un volum intreg si impresionant. Trebuie sa recunosc ca m-am asteptat la asta, avand in vedere ca am citit si The Vampire Diaries. Am ales sa citesc cartea doar din cauza serialului, care mi s-a parut ca incepe foarte bine. Problema e ca serialul e mult mai bun decat cartea, si divagheaza exact in sensul in care trebuie. Oh well…

Despre carte/carti…

E vorba despre un satuc numit New Salem, unde toate cele 12 familii fondatoare sunt vrajitori. Si noua generatie de vrajitori de 15-16 ani trebuie sa se lupte cu un vrajitor de cateva secole, care nu le da pace, si care e tatal unuia dintre copii. Sunt tot felul de copii rasfatati, si destine, si puteri and stuff. Este o carte cu mult potential, dar nah, nu prea-si face treaba.

A fost foarte confuz sa am de-a face cu 12 personaje odata, pentru ca de atatia era nevoie sa intregeasca cercul de vrajitori. Adica, serios, daca nu esti Terry Pratchett, nu vad cum poti sa nu faci haos cu 12 personaje odata. Si din nou, unele personaje au fost conturate cat de cat ok, dar restul au fost foarte… vagi. Ori iti faci treaba bine pana la capat cu toate personajele, ori le pastrezi doar pe cele principale si pe restul le arunci la gunoi. Parerea mea.

Nu-mi aduc aminte exact cum eram eu la 15 ani, dar tind sa cred ca nu prea sunt copii care la 15 ani sa gandeasca si sa se descurce cum fac personajele cartii. Si mai ales, nu cred ca la 15 ani gasesti persoana sortita tie, si iubesti de mama focului. Jeesh!

Cam atat ar fi de zis…. desi sunt 3 volume, nu prea ai despre ce vorbi. Intriga a fost foarte slabuta, pe alocuri chiar telenovelistica. Copii imaturi dar care se prefac  maturi, multe lacune in poveste and so on. Noroc ca au fost volumele scurte ca am avut rabdare sa citesc. Pana una alta, abia astept episodul 2. Serialul e fain, si copilul din mine se bucura intotdeauna de un serial bun!

4 gânduri despre “The Secret Circle

  1. Eu am citit volumele din seria Cercul Secret in romana si mi-au placut.Am vazut si primul episod din TSC si a fost destul de bun,dar sunt complet dezamagita de actorul distribuit in rolul Adam.

Lasă un răspuns

