Eu 0 – 2 Eu

Luni – am citit Sphere. Toate bune in lume!

Marti – am citit Flatland si Sunt o baba comunista. Entuziasmul meu isi face de cap.

Miercuri – am inceput Rising Sun. Febra restul zilei.

Joi – febra dimineata, party seara. Am citit foarte putin.

Vineri – reculegere dupa party. Citit minim. Daaaaar… am vazut primul episod din A secret circle, dupa o carte L.J. Smith.

Sambata – la gratar de ziua unor prieteni. Insolatie. Am citit primul volum din A secret circle, si anume Initiation.

Duminica – am citit urmatoarele doua volume din A secret circle, Captive si The Power. Restul zilei petrecuta in compania prietenilor.

Luni – nu am citit nimic, si nu am verificat cate carti citisem, si am fost ocupata seara. Deci fara timp sa dau raportul.

Acum/azi/marti – am constatat ca am citit doar 6 carti, 3 dintre ele fara sa fie pe lista propriu-zisa. Nu mi-am atins scopul, dar m-am apropiat de el. Poate data viitoare…

Lasă un răspuns

