Pariu cu mine – partea a doua

Incepand cu ora 00:00 din data de 12.09.2011, voi incepe o noua tura de 7 carti in 7 zile. De data asta chiar sper ca le voi termina, so help me Al Pacino!

Cartile in cauza sunt:

1. Michael Crichton – Sphere

2. Michael Crichton – Rising Sun

3. Michael Crichton – The Andromeda Strain

4. Yasmina Khadra – Sirenele Bagdadului

5. Edwin A. Abbott – Flatland

6. Dan Lungu – Sunt o baba comunista!

7. Octavian Paler – Apararea lui Galilei

La ora 00:00 voi incepe Sphere, asa, ca sa le iau in ordine.

Poate voi castiga de data asta, sa ma pot si eu lauda ca am castigat un pariu in viata mea! Apropo, in cazul in care nu se observa, eul care sper sa castige e cel care vrea sa citeasca cele 7 carti in 7 zile. Celalalt eu ma enerveaza!

Amin!

4 gânduri despre “Pariu cu mine – partea a doua

  1. justanangel

    Secretul e sa citesti in fiecare minut liber pe care il ai la dispozitie. Din pacate, in momentul de fata, nu prea imi permit sa citesc continuu cateva ore, dar citesc cu fiecare ocazie. Ideea e ca trebuie sa te incapatanezi, si sa-ti placa al naibii de mult cartea.

    Spor!🙂

Lasă un răspuns

