Pariu cu somnul!

Deci, azi, in timp ce ma plimbam cu cele 3 carti luate de la biblioteca mea preferata proaspat renovata, am decis un lucru: 7 carti in 7 zile. Chiar si pentru mine cred ca va fi o performanta greu de realizat, dar nu imposibil. Deci iata cele 7 titluri pe care TREBUIE sa le citesc pana in data de 5 septembrie 2011, inclusiv.

1. Michael Crichton – Five Patients

2. Octavian Paler – Apararea lui Galilei

3. Michael Crichton – Travels

4. Edwin A. Abbot – Flatland

5. Michael Crichton – Rising Sun

6. Yasmina Khadra – Sirenele Bagdadului

7. Dan Lungu – Raiul gainilor

8. Lauren Henderson – Margarita cu gheata

9. John Grisham – Nevinovatul

10. Jeffery Deaver – Luna rece

Pfoai, a fost obositor doar sa le scriu, dar va fi o adevarata placere sa le citesc. Ba chiar incerc si chestii noi; Dan Lungu si Octavian Paler. Acestea fiind spuse, vorbim luni seara, cel tarziu marti dimineata😀

P.S.: Niciodata nu am castigat un pariu, dar avand in vedere ca acesta e un pariu cu mine (si Mos Ene), sunt curioasa care dintre mine va castiga.

P.P.S: Tocmai mi-am dat seama ca eu m-am aruncat la 10 carti in 7 zile, nu 7 carti. Se pare ca m-am lasat dusa de val… Vacanta asta ma strica de tot. Anyway, am taiat cartile care raman pentru un alt pariu, sau la lectura libera.

My days as a normal human being are fading…

2 gânduri despre “Pariu cu somnul!

Lasă un răspuns

