Sevastia’s Book – loc de citit si scris

De ceva vreme tot caut un local unde pot bea o cafea buna, sa am o priza pentru laptop, o masa mare si wireless, liniste, racoare, si mai ales carti. Si l-am gasit! Ma rog, un prieten mi-a facut cunostinta cu locul.

Se numeste Sevastia’s Book si se gaseste pe Strada Marasesti, nr. 14, pe o straduta vis-a-vis de Parcul Botanic. In Timisoara.

Cafeaua este excelenta, preturile sunt mai mult decat iti poti dori, iar rafturile intesate cu carti ma fac sa salivez de pofta. Da, stiu ca suna ciudat, dar de cand am descoperit locul (acum 2 saptamani), am mers de 4 ori. M-am asezat la biroul inconjurat de rafturi de carti, m-am entuziasmat pentru ca aveam o priza in piciorul mesei, mi-am intins toate drafturile romanului la care lucrez, am comandat un suc si o cafea, si apoi am stat sa savurez momentul. Gasisem ce cautam! Creativitatea mea o luase razna! Toata lumea era draguta cu mine si toti oamenii citeau sau lucrau intens pe laptop. Canapele, mese si scaune care par furate dintr-un castel de prin secolul 18, si nu numai.

M-am indragostit iremediabil de locul ala, si il recomand tuturor celor care trec prin Timisoara, sau celor care se afla deja aici, si au nevoie de un loc printre carti.

Viata e mai frumoasa cand esti inconjurat de carti!

2 gânduri despre “Sevastia’s Book – loc de citit si scris

  1. Dacă m-am îndrăgostit de pozele cu locul, sunt sigură că mă voi îndrăgosti iremediabil şi de locul propriu-zis🙂 Cred că într-o astfel de atmosferă, lucrul pentru licenţă va fi o adevărată plăcere…

Lasă un răspuns

