The rise of the planet of the apes

Deci… am fost joi seara la filmul asta. Ma asteptam sa fie un fel de remake dupa The planet of the apes, deci nu am avut sperante prea mari ca o sa-mi placa. Dar… firar!

De obicei tin cu oricine se lupta cu oamenii, in orice film, dar asa tare nu m-am mai enervat de la Avatar incoace. Si tot filmul strigam in soapta ca sper ca omul ala o sa moara, si ala, si ala, si tineam cu primatele, si eram fericita ca va urma o exterminare in masa, exterminare pe care oamenii si-au facut-o cu mana lor.

Si a fost un moment in film, atunci cand Caesar vorbeste… absolut incredibil. In film era liniste, in sala era liniste, eu eram socata, cu mana la gura sa nu tip, si nu-mi venea sa cred. Best scene ever!

Evident, acum vreau un cimpanzeu destept!😀

Recomand filmul tuturor celor care vor sa se uite. E captivant, superb, emotionant, antrenant, plin de actiune si de emotii contrare.

God damn it, vreau sa-l mai vad odata!

Lasă un răspuns

