5.08.2011 – Aaaaaand I’m back!

Stiu ca trecut o luna de cand am terminat acele nenorocite de sesiuni, stiu ca a trecut aproape o luna de cand mi-am permis, legal as putea spune, sa citesc altceva in afara de infractiuni si articole despre cum si daca este timpul ca dreptul comercial sa fie doar o alta ramificatie in codul civil, sau sa fac probleme de statistica care nu-mi plac sau de contabilitate pe care nu le stiu, da, stiu ca a trecut aproape o luna…

Problema e ca am fost lenesa. Am dormit cat am vrut si am lenevit exact cat mi-a permis o zi de 24 de ore. But not anymore! Am inceput in forta lectura de vara cu eternul Michael Crichton si al lui clasic Jurassic Park, si acum continui cu The Lost World al aceluiasi stimabil. Voi reveni zilele astea cu parerea mea despre Jurassic Park, si sper eu ca si cu celelalte carti propuse terminate.

Si acum, ca mi-am facut ordine in vacanta de vara, se da liber la citit!

Vacanta placuta tuturor! (cu intarzierea de rigoare…)

4 gânduri despre “5.08.2011 – Aaaaaand I’m back!

Lasă un răspuns

