12.05.2011 – Strazi

Este tarziu, nu am somn, si m-am saturat de statistica. Asadar, am decis sa-mi bag picioarele si sa mai repet maine pentru testul pacii. Anyway…

Strada mea e in constructie (de cateva zile, dar asta e neimportant). De vreo 2-3 nopti tot auzeam zgomote ciudate, masinarii si utilaje, si ma gandeam ca na, e logic sa lucreze noaptea, ca nu e asa mult trafic, e racoare, enerveaza babele (ceea ce e intotdeauna amuzant), doar ca nu m-am uitat deloc pe geam sa vad ce se intampla mai exact. Pana acum cateva minute.

Am vazut, in direct, cum asfaltul este feliat ca fundul unul cozonac ars, si aruncat de pe o banda rulanta intr-un camion. Recunosc, poate nu e chiar asa interesant, dar niciodata nu m-am gandit cum anume dispare asfaltul peste noapte, si unde se duce. Asa ca am fost intrigata la inceput, cand vedeam doar un utilaj zgomotos care mergea cu 2 km/h, si un camion care il urma mergand cu spatele. Si cum stateam eu si contemplam semiluna (care apropo, este foarte aproape si nu mai pot s-o acopar cu un deget), am observat ca dispare strada! Si deci am facut ce ar face orice om normal in situatia data; m-am holbat.

A trebuit sa rezist tentatiei de a-mi lua o punga cu popcorn, de a cobora in fata blocului pe banca, si de a admira minunatul spectacol tehnologic al drumurilor. Din pacate, am fost intrerupta de nenea ce conducea camionul; radea la/de mine. Nepoliticos din partea lui, dar m-a determinat sa-mi vad mai departe de seara mea fanstatica in care refuz (din nou) sa mai invat.

Traiasca minunatiile tehnologice care te determina sa le admiri mancand popcorn!

P.S.: Tot acum cateva minute, mi-am sters toata memoria laptopului. Orice am avut important pe acest laptop, gone! Uneori, am impresia ca sunt atat de desteapta incat imi vine sa ma scuip singura, sa nu ma deochi.

Lasă un răspuns

