21 aprilie 2011 – Nemurire

Inca de cand eram mica auzeam in jurul meu oameni care spuneau ca nu vor sa traiasca pentru totdeauna, ca vor sa moara pe la 60-70 de ani, ca sa nu se chinuie. Pana acum cativa ani, si eu imi doream sa mor tanara, fie intr-un mega accident pe o pista de raliuri, fie cu avionul pilotat de mine, fie intr-un razboi.

Ba chiar, pe cand eram prin liceu, doream sa mor prin implozie. Ma bazam ca se va inventa moartea umana prin implozie pana voi ajunge eu la varsta de la care n-o sa mai vreau sa traiesc. Degeaba imi spuneau ceilalti ca nu pot sa mor prin implozie, eu nu si nu si nu, vreau sa mor prin implozie. Si vreau sa fiu incinerata. Nu suport gandul ca se vor plimba gongi si viermi prin mine. Yuck!

Dar, in ultimii ani, am ajuns la concluzia ca vreau sa fiu nemuritoare. Vreau sa vad cum o sa fie lumea in 2307. Vreau sa ma plimb cu o masina cu perne de aer. Vreau sa vad nenorocita aia de Luna pe care pot s-o acopar cu un deget. Vreau sa vad extraterestrii, si sa descopar ce se mai intampla prin Univers. Vreau sa prind leacul cancerului. Vreau sa-mi fac o clona. Intr-un cuvant, vreau sa fiu aici cand lumea evolueaza, vreau sa vad toti pasii. Vreau sa prind sfarsitul lumii! Sper ca, peste cateva zeci de ani, inainte sa fiu zbarcita si sa depind fizic de altii, sa fiu criogenata, si ma trezesc peste o suta de ani. Ah, nu vreau sa mor. Deloc. Refuz!

Lasă un răspuns

