10 colectii pe care nu le-am terminat

Imi place sa colectionez! De cand ma stiu am tot incercat sa colectionez si sa ma tin de colectii de-alungul timpului, dar tot timpul abandonam ideea dupa maxim 2 luni, ca ma plictiseam sau gaseam alta colectie mai interesanta.

Iata 10.

10. Timbre – era la moda intr-un timp, probabil pentru multi inca este. Ciudatenia este ca am intrat in posesia unui glosar plin de timbre ciudate, pe care le-am administrat o vreme, apoi dosarul a disparut la fel cum mi-a intrat in posesie. Destul de ciudat de altfel. Ah, si nu am contribuit cu nici un timbru la colectie…

9. Reviste – Arborele Lumii, Atlas, 100 de personalitati care au schimbat … ceva, si restul revistelor de colectie ce au iesit pe piata. Nu  am reusit sa duc vreuna din aceste colectii mai mult de nr. 10, dar am incercat… Oricum, intentionez sa le cumpar pe toate cand cresc mai mare. Si voi avea bani.

8. Carti – de diferiti autori, diferite colectii, de care m-am lasat, pentru ca tot gasesc carti mai interesante pe care sa-mi cheltui banii. Sper sa continui colectiile astea la un moment dat.

7. Citate – iar scriu, iar renunt, uit unde le-am scris etc. Totusi, am o agenda veche de 7 ani care contine mare parte a citatelor din carti sau ale anumitor personalitati pe care le-am adunat de-alungul timpului. Chiar intentionez sa mai fac o categorie pe blog cu citatele interesante pe care le-am strans din cateva carti pe care le-am citit.

6. DVD-uri de filme – multe colectii, dvd-uri pierdute, necumparate, ascunse si negasite etc.

5. Jucarii din Kinder – mda, am trecut si prin perioada aia…

4. Jucarii de plus – am renuntat cand am trecut de varsta de 18 ani.

3. Reviste de manga – sunt prea greu de gasit, si prea scumpe.

2. Cani – nu mai aveam unde sa le depozitez asa ca am renuntat.

1. Hartie igienica – de departe cea mai ciudata colectie pe care am inceput-o acum vreo 3-4 ani, si am renuntat in a doua luna de colectie. Ajunsesem sa ma cert cu mama in supermarket ca sa cumpere tipul de hartie igienica pe care inca nu o aveam in colectie, asa ca am renuntat. Dar cele cateva exemplare de patratele de hartie igienica colorata ce le am deja acasa sunt dragute. Mda…

Evident, mai am multe alte colectii incepute si neterminate, doar ca fie nu mi le amintesc acum, fie nu sunt atat de interesante. Oh well, sunt curioasa ce alte colectii stupide mai imi vin in minte pe viitor…

2 gânduri despre “10 colectii pe care nu le-am terminat

  1. Sa iti spun eu 2 colectii stupide, una de cioburi, dar nu orice fel de cioburi ci din cele colorate si una de pietre, din alea stralucitoare😀 Minunata a fost perioada copilariei, gaseam comori in toate nimicurile.

Lasă un răspuns

