Maria Lataretu

Sunt putine lucruri care sa ma sensibilizeze cu adevarat in lumea asta, chiar foarte putine as putea spune, dar acum am descoperit o melodie pe care, desi o stiam de mult, niciodata nu am ascultat-o cu atentie, ca sa nu mai spun ca nu stiam povestea din spatele ei. Este vorba despre Lie, ciocarlie, a Mariei Lataretu, o femeie cu o voce mai mult decat perfecta! Se zice ca piesa a fost compusa dupa ce si-a pierdut 4 copii, si nu e prea greu sa faci legatura, ascultand versurile.

Ei bine, in ultima jumatate de ora am ascultat-o de cateva ori, si de fiecare data am plans ca un copil fara mama. Pe langa vocea incredibila care parca iti canta inauntrul camarutelor inimii, versurile m-au facut pur si simplu sa izbucnesc in plans. Nu am mai fost asa emotionata de cand am vazut Schindler’s List, cand mi-a venit efectiv rau de la atata plans. In fine, e o melodie mai mult decat superba.

Apropo, veti avea parte de muuuuuuulti goose bumps.

Enjoy!

Un gând despre “Maria Lataretu

  1. Ion

    facind o paralela intre Brincusi care a sculptat zborul fara sa faca pasarea ,asa si MARIA te face sa (asculti) zambetul fara sa-i vezi chipul.Cuvintele sint prea putine sau poate sarace ca sa exprime cit de cit ceva.

Lasă un răspuns

