And I’m back!

Acum, ca s-a mai pus ordine in a mea viata zbuciumata, am si eu timp de o carte, un film, una alta, asa ca am decis sa (re)incep cu un rezumat.

1. Carti citite  –  45 (trist, stiu…  imbatranesc…)

2. Filme vazute  –  322  (imi plac filmele… ce pot sa zic?!)

3. Spectacole  vazute  –  11

Am decis in mod unanim cu mine ca tot ce nu reusesc sa indeplinesc acest an (ma refere la cele de mai sus), se adauga la anul, pentru ca merit! Cat despre filme… Poate o sa-mi stabilesc norma la 300.

In acest timp, cat am lipsit din viata sociala blog-uistica, am reusit sa termin doua carti, carora nu vreau sa le fac post-uri separate, pentru ca nu m-au impresionat suficient cat sa ma bucur in cateva sute de cuvinte de cat de bine m-am simtit citind cartea. Deci…

1. L’isola dei morti – Valerio Massimo Manfredi , a fost o carte pe care am luat-o din Italia si prin urmare am citit-o in italiana, si, desi la inceput m-am gandit ca poate nu-mi place pentru ca nu inteleg chiar tot, mi-am dat seama ca inteleg tot si tot nu-mi place. Ma rog, nu-mi place e cam mult spus; as putea spune ca nu exista suficient material cat sa decid asta, pentru ca este foarte scurta, abia daca are 50 de pagini, cu scris gigant. Este vorba despre descoperirea unei epave vechi de cateva sute de ani, si cum 2 investitori fura ceva de pe epava, niste oameni de stiinta incearca sa-si dea seama ce, se cearta, se bat, si in final se face o descoperire uimitoare, care, intre noi fie vorba, nu era cine stie ce descoperire.

2. Imparatul mustelor – William Golding. Nu stiu exact ce vede toata lumea atat de fain la cartea asta. E ok, nu pot sa zic ca nu mi-a placut deloc, dar am citit carti mult  mai bune, chiar daca nu erau universal cunoscute. A fost interesanta ideea cu niste copii naufragiati pe o insula, si unele lucruri care se intampla acolo, dar limbajul mi s-a parut foarte greoi si neatractiv. Si mi s-a mai confirmat o teorie de-a mea: copiii sunt diabolici!

Pana la urmatoarea carte citita, eu va doresc numai de bine!

Un gând despre “And I’m back!

  1. Pingback: And I’m back! - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

