10 actori care-mi vand filmele

Cu totii avem cel putin un actor/actrita pe care ne place sa-l/s-o vedem in diferite ipostaze/roluri, si pentru care mergem voiosi cu banutii la cinema.  Eu am foarte multi astfel de actori si ma uit la foarte multe filme, dar mai ales la cele care ii contin in cast si pe:

10. Julia Roberts –   a avut niste roluri puternice in diverse filme, si pur si simplu imi place de ea

9. Matt Damon –  dupa rolul din Invictus i-am vazut aproape toate filmele anterioare, si am avut o mica obsesie pt Bourne.

8. Vin Diesel –   si daca ar fi un peste intr-un film, sau vocea unui peste, cred ca tot m-as uita. Omul asta mi se pare fascinant din multe puncte de vedere, si uneori ma uimeste cu actoria lui buna.

7. Nicole Kidman –  dupa ce am vazut Dogville nu mi-am mai putut scoate-o din cap. E frumoasa, e taletata si-si alege foarte bine rolurile. Bravo ei!

6. Mel Gibson –  ca-i regizor, ca-i actor, ca-i whatever, omul asta e genial!

5. Helen Mirren –  mi se pare actrita ideala din toate, absolut toate punctele de vedere!

4. Jack Gyllenhaal –  just because he’s hot!

3. Tim Roth –  imi place omul asta! Cu tot cu figura lui tampa si roluri diversificate, e tare, tare de tot!

2. Emma Thompson –  are acel british thing. Si e foarte talentata.

1. Anthony Hopkins –  orice alta completare ar fi de prisos

0. Charlie Chaplin – pentru ca mor de ras de fiecare data cand il vad, apoi inviu (sau inviez… puii mei) doar ca sa pot muri din nou

-1. Al Pacino –  pentru ca ESTE!

Ar mai fi de adaugat si Robert de Niro, Gerarld Butler, Mark Wahlberg, Javier Bardem, Sandra Bullock, Jessica Alba, Leonardi di Caprio, Jet Li, Reese Witherspoon, Stephen Chow, Johnny Depp, George Clooney, Jack Lemon, Colin Firth, Claire Danes, Robin Williams, Rachel McAdams, Christian Slater etc. E de observat ca nu prea sunt actrite prin preferintele mele, dar pur si simplu nu mi se par asa bune… Majoritatea merg pe chilotei si sutien si se afiseaza in tot felul de filme dubioase. Nu prea au cum sau unde sa-si arate talentul, asta in cazul in care il au. Si daca au talent si nu-s in topul meu, e pentru ca-mi sunt antipatice.

Si ca tot veni vorba, iata si cativa actori pe care incerc sa-i evit: Ben Stiller, Gwyneth Paltrow, Tom Cruise, Borat si orice alt nickname de-al lui, Amanda Seyfried (ma calca pe absolut toti nervii), Scarlett Johanson (am avut certuri cu multi prieteni din cauza ei…) etc.

13 gânduri despre “10 actori care-mi vand filmele

  1. Pingback: 10 actori care-mi vand filmele - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Robert De Niro, Ben Stiller, Vin Diesel, Jason Statham, di Caprio, Brad Pit, George Clooney, Anthony Hopkins, Johnny Dep, Tom Cruise, Keanu Reaves, Arnold, Stallone, Bruce Willis Will Smith, Martin Lawrence, toti sunt actori buni care fac filme de calitate. De fiecare data am savurat fiecare film cu ei. Actrite ce imi plac ar fi, Mila Jovovici, Angelina Jolie, Reese Witherspoon si ar mai fi vreo cateva…🙂
    Peace C.

    1. justanangel

      Dap, am uitat de Brad Pitt si Bruce Willis si Martin Lawrence si Will Smith, si probabil multi altii. :)) Si Angelina Jolie are filme bune.. Dar Ben Stiller pur si simplu ma calca pe nervi .
      Si acum revad Bad Boys 2, o placere!
      Howgh!😀

    1. justanangel

      Nu am zis ca e topul ideal, e doar topul meu. Si pe Vin Diesel am decis sa-l includ aici pt rolul din Find me guilty. Mi s-a parut splendid acolo, ca si actorie. Deci potential are🙂

    1. justanangel

      Inca nu am citit-o, dar ii tot dau tarcoale prin librarii, si probabil pana la sfarsitul saptamanii o voi avea, si o voi citi, si voi impartasi parerea mea. Oricum, sunt foarte entuziasmata ca a aparut asa ceva🙂

      Mersi de urare!

Lasă un răspuns

