La naiba cu toti!

La naiba cu Wizzair, care nu-ti recunosc plata rezervarii si te tin la telefon zeci de minute, fara sa-ti spuna un cuvant!

La naiba cu vecinii care-si refac baia de 2 saptamani si imi bat toata ziua in cap!

La naiba cu oamenii care chinuiesc animalele!

La naiba cu parintii care-si ucid copii!

La naiba cu manelele si cocalarii, pentru ca nu mai ai loc sa traiesti de figurile lor!

La naiba cu cartile proaste, ca ma fac sa-mi pierd timpul!

La naiba cu Pepsi, ca mi s-a terminat!

La naiba cu facultatea, ca nu mai incepe odata!

La naiba cu incalzirea globala!

La naiba cu Dirty Jobs, ca sunt dependenta!

La naiba cu prietenii care uita cum te cheama!

La naiba cu oamenii bogati care cred ca totul li se cuvine.

La naiba cu pasarea din copacul de langa geamul meu, care scoate sunete ingrozitoare toata ziua!

La naiba cu reclamele stupide de la McDonalds.

La naiba cu Wizzair, ca mi-au mancat multi bani pe nimic!

La naiba cu hainele care se fabrica numai la numar de slabanoage!

La naiba cu frigul si ploaia, ca m-am saturat de ele!

La naiba cu filmele de 3 ore!

La naiba cu stirile de rahat pe care le vad la ora 5!

La naiba cu Real Madrid, ca l-au vandut pe Raul!

La naiba cu Wizzair!

Un gând despre “La naiba cu toti!

Lasă un răspuns

