Conspiratia – sau de ce il urasc eu pe Dan Brown

Titlu original: Deception Point

Autor:  Dan Brown

Serie:   –

Editura:  format eBook

Anul aparitiei:   2001

Draga domnule Dan Brown,

Cu respectul cuvenit, dati-mi voie sa va aduc la cunostiinta un adevar incontestabil: va urasc.

Pentru ca am fost educata sa argumentez afirmatiile pe care le fac, va rog sa-mi acordati dreptul de a justifica cele spuse.

Va urasc pentru ca am stat 4 ore cu telefonul in mana, citind pe un ecran destul de mic, aceasta poveste. Cred ca ma numar printre putinele persoane care au facut intindere la tendonul degetului mare al mainii drepte de la apasarea frecventa pe butonul de page down, inca un motiv pentru care sa va urasc. Un alt motiv este acela ca am pierdut cateva ore bune de invatat in detrimentul cartii Conspiratia. Va urasc pentru ca, doua zile mai tarziu, inca mai vad conspiratii peste tot in jurul meu.

Si nu in ultimul rand, va urasc si va invidiez pentru inteligenta literara de care dati dovada.

Acestea fiind spuse, va doresc sa va urasc multi ani de acum inainte, pentru noile romane pe care le veti publica.

Multumesc pentru intelegere.

Cu stima, doar un alt cititor fanatic.

–––––––––––––––––––––––-

Si, deci, da…

Ultima carte de-a lui pe care am citit-o a fost Codul lui Da Vinci. A fost vorba de vreo 7-8 ore, si inca o zi pierduta, sau ma rog, asa a zis mama…

Ma simt manipulata. Cum sa nu te poti dezlipi de o nenorocita de poveste?! Cum sa cari telefonul dupa tine peste tot, si cum sa mergi citind pe strada? E incredibil, si printre putinii autori care reusesc sa-mi provoace starea asta.

Dar destule despre mine, sa revenim la subiectul cartii.

Este vorba despre alegerile prezidentiale americane, si descoperirea monumentala NASA. Ideea e ca fiecare lupta pe flancul lui politic, si pentru interese marete, se pare. Ca in orice conspiratie, cu cat afla mai multi, cu atat se gasesc mai multe cadavre. Incitanta poveste.

Mi-au placut foarte mult personajele, foarte foarte mult. Presedintele a fost preferatul meu, si modul lui de gandire ar trebui sa fie exemplu pt omenire. Mi-a placut SSS, si rautatea lui diabolica. Mi-a placut Michael, cu tot cu inteligenta lui. Ca de obicei, Rachel, personajul principal, nu mi-a placut.

Anyhow, vreau sa citesc Fortareata digitala in continuare, dar astept sa treaca sesiunea. Oricum, voi continua sa-l urasc…

9 gânduri despre “Conspiratia – sau de ce il urasc eu pe Dan Brown

  1. Ei, cred că de aşa o „ură” s-ar bucura orice scriitor.😛 Am citit „Conspiraţia” în urmă cu vreo 2 ani. E o carte OK, totuşi nu reuşeşte să egaleze „Îngeri şi demoni” , care, din punctul meu de vedere, este romanul de referinţă al lui Dan Brown.
    „Fortăreaţa digitală” este un roman bunicel, cred că o să-ţi placă, mai ales dacă esţi fan Dan Brown.

  2. justanangel

    Ingeri si demoni ramane si preferata mea, si trebuie sa recunosc ca nu sunt un fan asa mare, doar ca atunci cand ii citesc o carte parca traiesc doar cu scopul de a o citi. E frustrant.

  3. tot in acelasi stil, dar cu ceva mai multa coerenta si mai bine argumentat, iti recomand cartile lui Michael Crichton; „it’s like Dan Brown, but with brains”.

    am vreo 5 carti scrise de el daca te intereseaza, dar doar in limba engleza

  4. Teodora

    M-am speriat cand am vazut titlul. Cum ar putea cineva sa il urasca pe Dan Brown? Nu am avut inca posibilitatea sa ii citesc toate cartile, doar Fortareata Digitala, dar m-am convins deja ca este un autor genial!!!

  5. Nicoleta

    Un scriitor remarcabil, cu o inteligenta literara foarte mare, dar mai ales, cu o forta uimitoare de a te convinge sa stai inclusiv in timpul mesei cu cartea lui in brate. in afara de Infernul, am citit toate cartile lui si mi-au placut extrem de mult, cred ca si eu il urasc foarte tare!

Lasă un răspuns

