Tradarea

Titlu original:  Betrayed

Autor:  P.C. Cast, Kristin Cast

Serie:  Casa Noptii

Editura:  Litera, Bucuresti 2009

Anul aparitiei:  2007

In apararea mea, cartea am luat-o de la biblioteca. Dar mi-o voi cumpara… Dupa cum spuneam, I’m weak.

Anyway. Parca acest al doilea volum a fost mai bun, din toate punctele de vedere. Actiune mai cursiva, nu chiar atat de copilaroasa, limbaj cat de cat mai decent, povestea structurata bine, alea alea. Tot Z. (ma duce cu gandul la Z din Surf’s up), tot cu Erik si al ei etern ex-actual-boyfriend, si, mai nou, noul profesor de… nu-mi amintesc ce preda (lucru ce mi se intampla des cand citesc carti din astea). Si cineva important moare! Ma rog, intr-o oarecare masura. Apropo, e enervanta viziunea Cast-elor ( hihi ) legata de vampiri si transformarea lor.

E o carte ce o citesti pe nerasuflate, apoi uiti ca ai citit-o, si stai si te intrebi cu ce anume ti-ai pierdut ultima zi. Actiunea acestui al doilea volum se petrece la o luna dupa ce Z intra in scoala de vampiri numita Casa Noptii. Pun pariu ca urmatoarea carte se petrece in urmatoarea luna. Si sunt 3 ani de scoala… Mor daca trebuie sa-mi cumpar atatea carti din seria asta! Si cu toate astea, sunt destul de sigura ca le voi cumpara si le voi citit si pe celelalte. E si sufletul meu mic si cere aventuri…

Inca o data ma declar multumita de coperta sexy a cartii. Are fulgi😀. Ah, si-mi pare rau ca nu pot vedea si eu semnul de pe fata/gatul/spatele lui Z. Vreau film!

Pana la urmatorul volum, sa auzim de bine! Ah, si daca vreti sa cititi parerea mea despre primul, iaca Semnul .

P.S.: Vreau un varcolac!

P.P.S.: Tocmai am aflat ca, pana in prezent, sunt 10 volume din serie aparute. Mor…

Lasă un răspuns

