18 mai 2010 – Viata e frumoasa!

Astazi a fost una dintre cele mai minunate zile din viata mea!😀 Spiritul meu tanar si-a facut de cap in ultimul hal, am invatat lucruri noi, am terminat cartea de drept civil – obligatii, am copiat exercitiile ce nu le aveam la engleza, am stat cu prietenii si altele. Si am invatat lucruri noi! Acestea sunt:

1. Chiar nu trebuie sa mai las oamenii din jur sa stie ce simt. De 3 zile se tot profita de o mica slabiciune de-a mea. N-are rost.🙂 N-ai cu cine.

2. Berea e buna.

3. Prietenii buni stiu cand sa te tina in brate.

4. Dreptul civil e greu.

5. Vreau o pisicuta!

6. Cele mai frumoase momente din viata mea au fost cele pe care le petreceam singura, bucurandu-ma de imensitatea lumii.

7. E al naibii de frig!

8. Sinceritatea e solutia la absolut orice (mai putin atunci cand poate ucide pe cineva).

9. Vreau tatuaj!

10. Pe principiul ce nu te omoara te face mai puternic, someday, I’ll be a SuperWoman!😀 (unii sustin ca as fi deja, dar sunt prea modesta sa recunosc…)

11. Il iubesc pe Michael Nyman!

12. Scartz e cel mai tare local din Timisoara! Cineva interesat? ;;)

13. Mi- e dor de Alexandre Dumas!

14. Shit happens, mostly to me.

15. Vreau sa continui sa invat japoneza si sa reiau lectiile de chitara.

16. N-am cu cine sa merg la Stuffstock… :((

17. Cand iti dai seama ca bei a 5-a cafea in aceeasi zi, inseamna ca ai nevoie de odihna.

18. Barbatii sunt porci (noroc ca-mi plac purcelusii…)

19. Daca n-ai noroc, ti-l poti face singur/a.

20. Viata e mult, dar mult prea scurta ca sa bagi in seama toate prostiile care ti se intampla.

Acestea fiind zise, ma retrag cu ale mele filme bune (pe care le-am neglijat lately), ca sa-mi reiau traiul meu etern si fericit. 😀

Sa fiti iubiti!

P.S.: Pentru cine nu s-a prins, acest post este, in mare parte, auto-ironic.

2 gânduri despre “18 mai 2010 – Viata e frumoasa!

  1. De acord cu 2….
    Si, in legatura cu 4…e greu, dar daca il pricepi, dreptul civil e cel mai frumos (eu am avut singura restanta din facultate la obligatii)

  2. justanangel

    Pana acum am avut 3 feluri de examene la civil, singurul pe care l-am picat a fost la obligatii, dar parca dupa a 3-4a citire, nu mai e chiar asa de greu si incurcat.🙂

Lasă un răspuns

