10 chestii dupa care imi ghidez traiul

Nu sunt nici maxime, nizi zicatori, nici citate… sunt doar chestii auzite, interpretate, si aplicate in traiul meu (ce va fi etern). Nu este o ordine ordonata, ci aleatorie, ca altfel le-as pune pe toate pe locul I.

Deci…

10 chestii dupa care imi ghidez traiul (sau cel putin 10):

10. In omnia paratus (= gata pentru orice)

9. Carpe diem (=traieste clipa)

8. Banii sunt relativi.

7. Ce nu te omoara te face mai puternic (intotdeauna!)

6. Daca poti sa nu te gandesti la un lucru azi, fa-o.

5. Daca ai prieteni, scapa de ei. Daca se intorc, tine-i.

4. Not only love can break your heart. (= nu numai iubirea iti poate frange inima)

3. Daca ti se pare vreodata ca esti mai special/a decat ceilalti, mai gandeste-te odata, pentru ca nu esti.

2. Sa traiesti fericit, ca restul vine de la sine.

1. Niciodata, sub nici o forma, nimanui, nu-i arata adevaratele tale sentimente. Vor fi folosite impotriva ta.

Concluzia la care ajung, de ceva vreme, este: viata mea e ciudata, iar eu mai ciudata ca ea.

V-am pupat, somn usor!

Lasă un răspuns

