17 mai 2010 – N-am timp sa mor

Ti s-a intamplat vreodata sa nu ai timp, absolut timp, sa mori? Sa trebuiasca tot timpul sa faci ceva, sa mergi undeva, sa vorbesti cu cineva, sa tipi la cineva, sa duci ceva, sa cauti ceva, sa cumperi ceva, sa gandesti etc., si pur si simplu sa n-ai timpul fizic sa zaci undeva, asteptand moartea?

Mi s-a intamplat de multe ori, si weekendul acesta a fost unul in care n-am avut, efectiv, timp. Si in rarele momente in care am stat, am gandit solutii pentru problemele cauzate, fie de mine, fie de altii. Pana si in cele cateva ore de somn din ultimele 3 nopti am visat tot despre problemele de peste zi.

Mai vreau timp. Nu-mi ajung 24 de ore! Vreau la Polul Nord!

P.S.: Acum n-am somn, desi teoretic as avea cateva ore libere, dar ma mustra constiinta ca nu le folosesc altfel, asa ca fac alte lucruri. Mai am nevoie de o viata.

4 gânduri despre “17 mai 2010 – N-am timp sa mor

Lasă un răspuns

