Baiatul din cutia de biscuiti

Titlu original:   The boy in the biscuit tin

Autor:  Heather Dyer

Serie:  –

Editura:  Rao, Bucuresti 2009

Anul aparitiei:  2007

Chiar imi era dor de o carte pentru copii, care de cele mai multe ori, din umilul meu punct de vedere, sunt mai faine decat cele mult laudate. Evident, nu le poti compara cu un Dostoievski sau Dickens, dar sunt bune!

M-a amuzat foarte tare aceasta poveste. Este vorba de 3 copii care gasesc o trusa de magie cu 7 trucuri. Si incearca vreo 4, parca, intrand in tot felul de buclucuri. De exemplu, unul din cei doi frati ramane suspendat pe turnul unei biserici, sau celalalt frate devine din nou bebe. Imi vine sa rad numai cand imi amintesc🙂

Autoarea a facut un lucru foarte bun cu imbinarea fantasticului cu realismul. Situatiile comice chiar m-au facut sa rad copios de vreo 2-3 ori.

Este o lectura incredibil de usoara si accesibila, care pe mine m-a bine dispus. Ca sa nu mai zic ca este foarte putin de citit.  Chiar nu am ce sa-i reprosez acestei povesti. Ciudat…

Mi-am propus sa mai citesc astfel de carti pentru copii. Chiar emana buna dispozitie si veselie.🙂

Lasă un răspuns

