Depresie literara

Nu este prima data cand mi se intampla, probabil nici ultima, dar… am avut o perioada de depresie literara.

Adica…

Sunt atatea, dar atatea carti in lumea asta pe care as vrea sa le citesc, incat simplul gand ca nu voi apuca sa citesc tot ce vreau ma deprima, pur si simplu ma impiedica sa pun mana pe o carte, s-o deschid, si sa ma apuc de citit. Ca sa nu mai spun ca am vazut filmul Agora, in care mare parte a manuscriselor din biblioteca Alexandriei sunt arse, si am simtit ca mi se rupe o bucata de suflet. Da, sunt constienta ca a fost doar un film, dar… e biblioteca din Alexandria!

Dar, dupa cum spuneam, mi-am revenit, si am reluat lecturile. Slava lui Al Pacino!*

Si acum citesc:

1. Cheri

2. Un mister medieval

3. Divina comedie: Purgatoriul

4. Dune

5. Despre idei si blocaje

As scrie si autorii, dar este tarziu, nu ii stiu pe toti si nu am absolut nici un chef sa-i caut, sau sa aduc respectivele carti din dormitor.

So… pe citit ca am foarte mult de recuperat!

*Al Pacino=Dumnezeu. Pentru mine.

2 gânduri despre “Depresie literara

Lasă un răspuns

