Femeia-vulpe

Titlu original:  Lady into Fox

Autor:  David Garnett

Serie:  –

Editura:  Humanitas, Bucuresti 2006

An de aparitie:  1922

Mi-a placut si nu mi-a placut. Inca nu stiu sigur spre care parte tind mai mult.

Mi-a placut pentru ca:

– nu in fiecare zi cineva scrie o poveste despre cum o doamna, fosta domnisoara Fox, se transforma intr-o vulpe si se salbaticeste pe zi ce trece

– conflictul interior al domnului Tebrick referitor la cum sotia lui, acum vulpe, incearca sa-l salbaticeasca si pe el, si cum l-a inselat cu un vulpoi, si au rezultat 5 pui/copii adorabili

– nebunia domnului Tebrick

– moartea superba a doamnei Tebrick, fosta domnisoara Fox, actuala vulpe

Nu mi-a placut pentru ca:

– este povestita de autor omniscient si omniprezent, lucru ce ma enerveaza

– mi-ar fi placut sa moara si domnul Tebrick in final

Ca sa vezi, se pare ca tind spre mi-a placut😀

Per total, e o lectura usoara si adeseori captivanta, care m-a tinut ocupata inainte de un alt spectacol. E o carte pe care-o citesti in maxim o ora jumate, si care merita, zic eu.

Oare nu se face si un film? As fi curioasa sa vad o vulpe care-a fost odata femeie. Ipotetic vorbind.

Lasă un răspuns

