Ador zapada!

Chiar acum ma uit pe geamul camerei mele, si vad cum fulgii se joaca prin aer, cum aluneca dintr-o directie ca sa fie suflati in alta, cum se aseaza pe masini ca sa ramana acolo, cum fulgii se aduna si cresc cu fiecare minut.

Este un spectacol superb! Este cea mai buna carte, cel mai spectaculos film, cea mai delicioasa ciocolata, cel mai bun prieten si iubitul perfect! si de fiecare data cand ninge asa, ma apuca un sentiment de fericire coplesitor.

Zapada ma face sa-mi doresc sa fiu mai buna, sa citesc mai mult, sa imi implinesc visurile, sa iubesc pe toata lumea si sa zambesc pana fac riduri. Pe de alta parte, cand ninge prietenii ma evita, ca-i coplesesc cu bucurie, ii scot afara din case la ore imposibile doar ca sa se plimbe cu mine prin zapada, ii chem la bataie cu bulgari si apoi ii arunc epuizati pe un scaun intr-un local pentru un vin fiert bun, ii innebunesc cu frumusetea iernii in timp ce ei tremura asteptand firobuzul care ne duce la patinoar, ii trantesc in zapada si ii rog sa-mi faca poze la proaspatul ingeras pe care-l fac oriunde gasesc 2 metri patrati de zapada neatinsa.

Zapada e viata si eu ador viata!

3 gânduri despre “Ador zapada!

Lasă un răspuns

