2010!

La multi ani! in primul rand, si in al doilea, mahmureala placuta!

Odata cu anul nou, au venit si planurile, ideile, gandurile, sperantele care le am pentru 2010, si desi am multe, le voi trece aici pe cele care sunt publice🙂 :

0. sa cuceresc lumea (plan de 30 de ani)

1. sa citesc cel putin 100 de carti

2. sa vad cel putin 200 de filme (deja am vazut 2😀 )

3. sa vad cel putin 50 de piese de teatru

4. sa termin macar unul din romanele la care lucrez

5. sa mananc mai putin

6. sa nu ma mai uit la filme de groaza

Si ca tot mi-am adus aminte de filme de groaza… nu va uitati la Paranormal Activity! Adica, stiu ca sunt ciudata si cu tone de imaginatie, dar de cand am vazut filmul n-am mai adormit decat la 8 dimineata, cand se lumina afara, si da, e din cauza filmului…

Acestea fiind spuse, sa ne auzim cu voiosie si cu pofta de viata, de citit si de admirat lumea!

2 gânduri despre “2010!

  1. @justanangel Nu am vazut filmul „Paranormal Activity”, dar cum am gasit acest blog e cam „paranormal”… mai ales sa te regasesti in titlurile unei persoane pe care nu o cunosti, probabil at the other side of the world…

Lasă un răspuns

