Si m-a calcat masina…

Si da… dupa indelungi incercari, iata ca m-a prins si o masina, pe trecerea de pietoni. Sunt bine, atata doar ca au vrut cei de la spital sa-mi inghipseze (daca nu exista cuvantul, il adopt!) genunchiul, dar am zis nonononononononononon, alta solutie; si drept urmare, astept sa se vindece de unul singur.

Nu am fost lovita tare, doar putin tarata de un picior, cel stang mai exact, si nu atat accidentul cat sperietura cred ca mi-au influentat durerea. Si pe aceasta cale tin sa multumesc cizmulitelor de la Amelie, lungi si mega pufoase, care au atenuat mare parte din soc, si fara de care poate acum as fi avut piciorul rupt. Amelie rulz!

Cand am fost mai tanara, mi-am dorit sa trec prin multe chestii in viata, sa experimentez sentimente si sa trec prin situatii intalnite doar in filme si-n carti; si de un an dorinta mi s-a implinit! Si acum nu mai pot scapa de ea! Deci, oameni buni, asa cum zic si Pussycat Dolls*, aveti grija MARE ce va doriti, ca se poate implini, and then it will suck!

Acestea fiind zise, ma intorc la repausul meu total, in care voi avea timp mai mult decat o gramada sa citesc.😀

Si nu uitati: viata e frumoasa, asa ca nu traversati pe trecerea de pietoni decat daca nu e nici o masina in functiune pe o raza de 50 de metri.

Howgh!

* Hahahaha, Pussycat Dolls… Ce amuzanta sunt :-j

Lasă un răspuns

