Sunt aiurita si se ia

Fericiti cei aiuriti ca sunt norocosi!

Titlu original: Stupid & Contagious

Autor: Caprice Crane

Serie:

Editura: Humanitas Fiction, Bucuresti 2008

An de aparitie: 2006

Da, se pare ca am ajuns sa citesc si asa ceva… daca mi-ar fi recomandat cineva o asemenea carte acum un an, cred ca as fi cumparat-o doar ca sa ii arunc in fata cu ea. Nu-mi puteam imagina cum as putea ajunge sa citesc asa ceva dupa ce citisem Tolstoi, Dostoievski sau Kafka (da, sunt constienta de snobismul si ingamfarea mea literara!). Si iata ca am citit aceasta carte, la indemnul celei mai bune prietene ale mele; m-am gandit ca daca tot am citit Douazeci si ceva pe post de lectura usoara, ma descurc si cu Sunt aiurita si se ia! (ca sa nu mai zic ca a fost dragoste la prima vedere cu titlul).

Povestea se intampla pe doua planuri, din punctul de vedere al lui Brady si al lui Heaven . Totul este clasic: doi vecini, el si ea, la inceput nu se suporta, apoi, dintr-un motiv sau altul, calatoresc impreuna, se indragostesc and stuff. Acum, daca stau sa ma gandesc mai bine, exact astea sunt motivele pentru care nu-mi doream sa citesc asa ceva…

Au fost unele pasaje amuzante, ba chiar foarte, la care m-am distrat razand cu lacrimi (pacat ca nu mi le amintesc acum, dar asta este soarta cartilor doar dragute pe scala mea). Limbajul mi s-a parut mult prea modern pentru gustul meu, dar de inteles, pentru orice tip de cititor.

Cam atatea am de spus despte cartea asta. Este o lectura de citit pe plaja, cand soarele e prea fierbinte si trebuie sa stai sub umbrela. E  chestie care te inveseleste pentru cateva ore apoi uiti ca ai citit-o. Cu toate astea, mi-am propus sa mai citesc carti din colectia asta. Cine stie, poate peste cativa ani ma trezesc ca scriu si eu una.😛

Lasă un răspuns

