Goana dupa cumparaturi la New York

Banii se poarta!

Titlul original: Shopaholic abroad (Shopaholic takes Manhattan)

Autor: Sophie Kinsella (pe numele adevarat: Madeline Wickham)

Serie: Shopaholic

Editura: Polirom, Bucuresti 2005

An de aparitie: 2001

Inca o carte chic, pentru chicks. Guily as charged!

Am vazut si filmul dupa prima carte, sau cel putin cred ca dupa prima, care se numea Confessions of a shopaholic, care a fost destul de amuzant (zic, incercand sa ma abtin sa-l ridic in slavi pe Hugh Dancy :X ). Cartea asta pare a fi continuarea.

Si am inceput sa citesc. Totul bine, pana la al doilea capitol cand incepe sa sara in evidenta nu atat prostia fetei, cat naivitatea ei. Nici macar nu stiu care din cele doua calitati m-a enervat mai mult. Pe parcursul cititului imi venea sa inchid cartea si sa o arunc undeva, pentru ca nu mai suportam atata prostie si naivitate. Pur si simplu mi se parea de neconceput. Ba chiar i-am dat drumul dupa pat la un moment dat. Apoi m-am certat. Cine sunt eu sa judec naivitatea si prostia oamenilor?! O sa citesc pana la capat, o sa rezist si, cine stie, poate chiar o sa-mi placa.

Asa ca am reluat lectura. Trebuie sa recunosc ca m-a lasat cu un sentiment pozitiv, de ‘orice e posibil atata timp cat vrei’. A fost amuzant pe alocuri, incredibil de previzibil, ba chiar, daca-mi aduc eu aminte bine filmul, a avut acelasi final ca si filmul, deci prima carte. De ce as vrea sa citesc doua povesti daca ambele se termina la fel, si urmeaza cam acelasi traseu? De fapt nu cam acelasi, ci acelasi. E trist.

Este o lectura de plaja, soare, cocktail and stuff, dar eu n-as mai reciti-o.

3 gânduri despre “Goana dupa cumparaturi la New York

  1. Imi pare rau sa aud ca nu ti-a placut o carte a Sophiei Kinsella. Cred ca Becky este genul de personaj love her or hate her. Daca nu te identifici putin cu ea, n-o poti intelege si ti se pare proasta. Eu iti recomand totusi sa le citesti si pe celelalte pentru ca sunt amuzante, usor de citit, macar asa pentru descretit fruntea. Sau poti incerca de aceeasi autoare „stand alone novels” : „Supermenajera”, „Poti sa tii un secret?” si „Fata fantoma”. Mie imi place foarte mult stilul ei!

  2. justanangel

    Pentru descretit fruntea am si citit-o, dar parca totusi, ceva nu mergea cum trebuie. Vorba ta, e un love it or leave it. Eu am ales sa leave it, in principiu pentru ca am o lista enorma cu carti pe care chiar vreau sa le citesc, si care sunt pe stilul care mie-mi place. Si multumesc pentru recomandari🙂 Promit ca atunci cand voi avea mai mult timp, le voi incerca😛

  3. Pingback: Ce-am citit in ultima luna! | Ce am citit, ce citesc, ce voi citi

Lasă un răspuns

