Ce-am citit in ultima luna!

In ultima luna nu am avut internet, si pentru ca lenea este vizitatorul meu constant, nu m-am prea obosit sa le fac review-uri, m-am multumit sa notez undeva ca le-am citit si asta a fost tot. Ma rog, pe cateva le-am si comentat, probabil vor fi urmatoarele articole.

Iata lista:

1. Sunt aiurita si se ia – Caprice Crane

2. Cititorul – Bernhard Schlink

3. Goana dupa cumparaturi la New York – Sophie Kinsella

4. Jurnalul pierdut al lui Don Juan – Douglas Carlton Abrams. Foarte draguta cartea, si interesanta, si romantica, si un must read.

5. Misery – Stephen King. Infirmierele nu vor mai fi niciodata la fel… O poveste captivanta, cruda, dura, incredibila, ingrozitoare. De fapt, e de ajuns sa spun de cine e scrisa si stim ce urmeaza…

6. Un tip la inaltime – Marisa Mackle. Ce-i?! Care-i problema?! Mi-am propus sa citesc toata colectia Chic. Povestea asta e chiar draguta, dar prea chick-lit pentru gustul meu.

7. Mananca, roaga-te, iubeste – Elizabeth Gilbert. Am citit-o cu prejudecati (nu-mi placea coperta), dar a fost o lectura incantatoare. Pe langa toate informatiile noi legate de Italia, Indonezia, India, religie and stuff, a avut si putin din bildungsroman. Sunt multe vorbe de cuget pe acolo, si cred ca e un must read.

8. Misterul regelui (despre scris) – Stephen King. Cartea in care King isi impartaseste cateva secrete din ale scrisului si in care poveste accidentul lui. Brr!

9. Alte glasuri, alte incaperi – Truman Capote

10. Nu-s genul asta de fata! – Catherine Alliott. Un chick-lit, simpatic.

11. Straini – Taichi Yamada. Japonezii sunt genial de nebuni. Cred ca la ei fantasticul se plimba pe ulita mare. O carte foarte tare despre lipsa parintilor si increderea in oamenii fiintele care nu trebuie.

12. Poetica – Aristotel. Foarte buna pentru artisti.

13. Jertfa – Holly Black

14. Ani de asteptare – Fumiko Enchi. Povestea trista a unei sotii nipone care trebuie sa se ingrijeasca de cele 3 concubine ale sotului sau, suferind in tacere.

15. Sus, deasupra lumii – Paul Bowles. Destul de draguta, dar cam greu de citit/inteles.

16. Christine – Stephen King. Masinile nu vor mai fi niciodata la fel…

17. Atentatul – Yasmina Khadra (pe numele adevarat Mohammed Moulessehoul). Despre kamikaze, saracie, doctori, rasism, terorism, si multe altele. Mi-a placut foarte mult povestea!

Acum citesc 5 carti, in curand le voi termina, si-mi voi relua post-urile obisnuite.

Citit usor!

Lasă un răspuns

