Doamna Bovary…

Nu pot, pur si simplu nu mai pot citit aceasta carte; ma ucide incet. Si am fost atat de entuziasmata s-o citesc, ca am tot auzit de bovarism, o boala de care mi se pare ca sufar si eu, si eram asa curioasa sa vad in ce consta acest bovarism, dar…

E pur si simplu plictisitoare, mi se pare ca nu se intampla nimic. Nu stiu exact despre ce sau cine este vorba, si nici macar curiozitatea s-o termin n-o am. Am citit 3/4, si cred ca asa o sa ramana pana o sa imi fac curaj suficient sa o termin.Avand in vedere ca am carti mult mai bune de citit, nu cred ca acest lucru se va intampla prea curand.

Citesc si Cel mai iubit dintre pamanteni, care imi place foarte mult, desi citesc mai rar, dar nu pentru ca ma plictiseste, dar tot timpul gasesc chestii de facut care sa-mi amane citirea. Mai citesc si Trei intr-o barca, care pana acum mi se pare mai mult decat amuzanta, si o carte despre carti, un fel de critica literara; toate sunt interesante.

Asadar si prim urmare, renunt la a mai citit Doamna Bovary de Gustave Flaubert, cel putin momentan.

Lasă un răspuns

