Interviu cu un vampir – un clasic?

In aceasta lume, vampirul e doar un zeu intunecat, un copil al intunericului.
"In aceasta lume, vampirul e doar un zeu intunecat, un copil al intunericului."

Interviu cu un vampir – Anne Rice, seria Cronicile Vampirilor, Editura RAO, Bucuresti 2006

De mult imi doream sa citesc aceasta carte, si daca tot am fost in febra vampirilor, mi s-a parut momentul potrivit. De fapt, am primit cartea de la un prieten, deci nu intentionam s-o citesc curand, dar nu regret!

Nu pot sa zic ca m-a dat peste spate, pt ca pe alocuri a fost chiar plictisitoare, dar imaginatia autoarei si modul in care se succed intamplarile mi-au placut foarte mult. Trebuie sa recunosc ca jumatate din carte n-am priceput-o.

Am vazut si filmul, acum ceva vreme, dar nu-mi amintesc absolut nimic, decat de Brad Pitt si Kristen Dunst. Ma voi uita din nou la film!

Mi se pare o lectura destul de greoaie, mai ales din cauza formei de interviu, care se intinde pe pagini multe de povestire, de obicei plictisitoare. Si totusi mi-a placut, dar se pare ca nu-mi dau seama exact de motive. Poate datorita caracterului unor personaje, Armand si Claudia fiind preferatii mei, poate din cauza altor detalii universale aflate despre vampiri, poate pt problema vampirilor ce nu pot avea grija de ei ce-o abordeaza, nu stiu, dar per total, pot afirma ca mi-a placut.

Si imi este foarte, foarte greu sa inteleg cum functioneaza iubirea intre vampiri. Adica… nu stiu… eu vad gay love, si punct. Nu ca as avea ceva cu ei, doar ca o gasesc inexplicabila, atractia aia de sange si iubire de cunostiinte si… nu stiu, e complicat.

Oricum,  am in vedere (si in fata mea, acum) urmatoarea carte din serie, si anume Vampirul Lestat, care sper ca-mi va mai deschide putin ochii.

Pana una alta, inchideti geamurile cand va culcati!

2 gânduri despre “Interviu cu un vampir – un clasic?

  1. Buna!^_^SI mie mi s-a parut ceva in genul gay love si sentimentul se va accentua daca o sa citesti Regina Damnatilor…Mie,volumul asta,sincer,nu mi-a placut…Mi-a luat toata vacanta de vara sa-l termin T_T.Dar Vampirul Lestat e absolut fantastic!Autoarea e un geniu.E mai usor de citit ca interviu cu un vampir…mult mai usor…fiindca e mai placuta.🙂

Lasă un răspuns

