Alte carti…

Ce am mai citit, dar despre care nu am scris:

  1. Portocala mecanica – Anthony Burgess, foarte tare cartea, foarte fain filmul… mind blowing
  2. Tara zapezilor – Yasunari Kawabata
  3. Frumoasele adormite – Yasunari Kawabata
  4. Dansatoarea din Izu – Yasunari Kawabata, da, imi place foarte mult Kawabata…
  5. Printul Caspian – C.S. Lewis, yuck!
  6. Fratii Karamazov – Fyodor Dostoyevsky, una dintre preferatele mele, aproape pe acelasi loc cu Anna Karenina a lui Tolstoi. Incredibili rusii astia!
  7. Mendebilul – Mircea Cartarescu
  8. Orbitor. Aripa stanga – Mircea Cartarescu

Sunt sigura ca am citit mai mult, doar ca nu-mi amintesc acum ce. Oricum, multe!

Lasă un răspuns

