Craciunul ce nu mai vrea sa vie

Craciunul obisnuia sa fie sarbatoarea mea preferata. Cand ma gandeam la Craciun ma gandeam la brad, la culori, la lumina, la dulciuri multe, la colinde si la veselie in general.

Well, not anymore…

Fie ca am crescut, ca am trecut pragul imaginar al maturitatii, fie ca acest Craciun chiar a fost foarte diferit de celelalte de pana acum, ma simt ca si cum cum inca astept sa vina Craciunul, fara sa-mi vina sa cred ca a trecut pe langa mine si nici macar nu l-am simtit.

Bradul meu, care pana acum era plin de luminite si vesel si parca zambea, acum parca e verde complet, un verde crud si trist, desi niciodata nu a fost mai incarcat cu globuri rosii si albe de toate formele si felurile. O fi vina instalatiei, ca din 3, cate aveam anul trecut, am ramas doar cu una, celelalte doua s-au stricat, intre timp…

Nici macar zapada nu este, desi ieri, una dintre cele mai bune prietene ale mele era fericita ca ninge, sau cel putin a nins la ea in zona, pe cand la mine… nimic, nici macar nori nu au fost. Cred ca am suparat-o pe Craiasa Zapezii cu ceva, de nu vrea deloc sa-mi arate si mie zapada. Oh well, o vad in poze :-<

Acestea fiind zise, cu speranta in suflet, astept Revelionul sa se revanseze pentru toate sarbatorile de iarna, sau poate pur si simplu acesta nu a fost anul meu. Si am ajuns din nou pesimista😛

Lasă un răspuns

