Pobby si Dingan

Pobby si Dingan, Ben Rice, Editura Univers 2007

Este prima carte citita dupa ce am terminat, ieri, 1984, si cred ca de ieri pana azi s-a ridicat stafeta cu privire la cartile care-mi plac, sau poate pur si simplu cartea asta e prea modesta ca sa fie pe gustul meu.

Imi plac povestile fantastice si incredibile si copilaresti si toate cele, atata timp cat sunt compuse cum trebuie, cat au un subiect clar si aventuri interesante, si dialoguri bune, insa, Pobby si Dingan… nu prea a avut, poate doar un fantasic inspirat din viata reala, dar cam straveziu.

Este vorba despre o fetita care-si pierde cei doi prieteni imaginari. E un subiect foarte interesant, dupa parerea mea, si numai stiind asta mi-ar placea sa citesc o carte (in apararea mea, cartea mi-a fost imprumutata si recomandata). Nu pot sa zic ca mi-a displacut total; a fost interesanta si m-a facut sa o citesc pana la sfarsit (asta parca e propozitie de Ionescu🙂 ). Sfarsitul a fost trist, dar l-am citit zambind… asta nu e bine nu? In apararea mea, afirm ca nimic din ce scria acolo nu m-a facut sa ma intristez citind despre o inmormantare. Oare pentru ca intreaga actiune era povestita de un copil?😕

Anyway, a fost o lectura usoara si simpatica, se putea mult mai bine, dar am retinut un citat, ceea ce inseamna ca e de citit, de necitit.😛

Am zbarnait pe drum in vale gandindu-ma la rai. Era ca galeria principala a unei mine de opal. Plin de oameni cu lampi in maini. Si toata lumea canta melodii de Elvis Presley si dadeau cu dalta si cu tarnacopul.

Un gând despre “Pobby si Dingan

  1. Pingback: 10 citate care m-au amuzat – partea I | Ce am citit, ce citesc, ce voi citi

Lasă un răspuns

