Operatia de apendicita este buna la …

… citit si evident, la stoparea durerilor!

Sambata a fost o zi speciala pentru mine, fiind ziua in care m-am operat de apendicita, evident. O experienta palpitanta si oribila in acelasi timp, injectie in coloana, ameteli… detalii neinteresante. Ce m-a bucurat a fost faptul ca am putut termina unele din cartile ce incepusem sa le citesc de o vreme si parca nu gaseam cheful sau timpul necesar pentru ele.

Asa ca am reusit sa termin Insinguratul de Eugene Ionesco (Eugen Ionescu😛 ), primul volum din Tai Pan de James Clavell, care e un pic mai boring decat Shogun, dar al carui volum 2 abia astept sa-l citesc; am mai terminat Concert din muzica de Bach de Hortensia Papadat-Bengescu, o carte absolut plictisitoare si urata, pe care nu as reciti-o nici batuta; am mai citit un capitol din Fratii Jderi volumul 2😀 si am inceput Numele trandafirului, de Umberto Eco, carte ce am primit-o in dar de la colegele mele de clasa, un gest foarte dragut din partea lor, si o carte geniala!

Acum ramane de vazut cand gasesc timp si pentru cartile ce mai intentionez sa le citesc.🙂

Lasă un răspuns

